.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار پالايشگاه ساري به معاونت سياسي واگذار شد

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: پيگيري استقرار پالايشگاه ساري به حوزه معاونت سياسي امنيتي واگذار شد.

سيدعيسي هاشمي در مورد آخرين وضعيت پالايشگاه ساري گفت: به دستور استاندار مازندران پيگيري وضعيت پالايشگاه مازندران به حوزه معاونت سياسي امنيتي واگذار شد.

وي درباره وضعيت ريزگردهاي آلاينده بيان داشت: با وجود خطرناك بودن ريزگزدهاي آلاينده بستن كارخانجات استفاده‌كننده از اين مواد نيز سبب تعطيلي وضربه زدن به اشتغال استان مي شود.

وي تاكيد كرد: بحث اشتغال نيز جزء دغدغه اصلي ما در استان است براي ما داري اهيمت است و بحث تغييرات به تدريج در حال برنامه‌ريزي است كه به تدريج از زندگي مردم خارج شود.

معاون عمراني استاندر مازندران در مورد جايگزيني مواد زيرگرد‌هاي آلاينده بيان داشت: قطع يكباره ريزگردهاي آلينده سبب ركود توليد و كاهش اشتغال مي‌شود و تنشي را در جامعه بابت كاهش وجود مصالح و بيكاري در استان ايجاد مي‌كند.

هاشمي در مورد ورود ريزگردهاي آلاينده به مازندران از طريق مبادي وردي استان بيان داشت: به محيط زيست دستور داده شد كه جلوي واردات اين مواد را به‌طور تدريجي و در برنامه زمان‌بندي مشخص بگيرند.

وي در مورد ورود ميزان ريزگردهاي آلاينده از طريق مبادي ورودي استان بيان داشت: اطلاع دقيقي از ميزان ورود اين مواد به استان ندارم.

معاون عمراني استاندار مازندران در مورد آخرين وضعيت پالايشگاه ساري گفت: به دستور استاندار مازندران پيگيري وضعيت پالايشگاه مازندران به حوزه معاونت سياسي امنيتي واگذار شد.

به گزارش فارس، استقرار و ساخت پالايشگاه مازندران براي نخستين بار در دور نخست سفرهاي دولت در مازندران مطرح شد و در سفر دوم راهكار قانوني آن در دولت به تصويب رسيد.

مشكل 15 ساله زيست‌محيطي اين طرح بزرگ صنعتي و مادر در مازندران با كمك دولت و سازمان محيط زيست برطرف شد ولي هنوز پس از كلنگ‌زني در سفر سوم دولت به مازندران توسط وزير كشور عمليات اجرايي آن آغاز نشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مرداد 1390
یه سوال داشتم خواستم دوستان پاسخ بدن توی دولت نهم و دهم چه پروژه زیربنایی تو شهر ساری اجرایی شده یا افتتاح شده البته غیر از جدا شدن روستای میاندرود؟
ساروی 4 مرداد 1390
من هم همین سوال را دارم؟
نا شناس 4 مرداد 1390
برای شجاعی نماینده محترم متاسفیم که خبرنگاری را پرورش دادند و به حزه ستادی معرفی کردند و حالا او شده کارشناس ارشد عمرانی وای بر ما......
نا شناس 4 مرداد 1390
این همه مصوبه صادر شد کدوم اجرائی شد در دولت های قبلی که به استان کرمان و یزد رسیدگی شد و کلا در مناطق میانی و جنوب کشور - این دولت که به مناطق شمالی توجه داشته و هی مصوبه تصویب شده مدیران کارآمد هیچ کاری نکردند بعضی از اونها بودجه رو پس می فرستند تا مدیر نمونه شناخته بشن
نا شناس 4 مرداد 1390
من معتقدم مسئولین ونماینده ها از صبر زیاد مردم ساری سواستفاده میکنن اگه این عدم توجه و ظلم به هر شهرستانی غیر ساری میشد بلوایی به پا میشد که نپرس اگه مردم ساری تو انتخاب نماینده درست دقت میکردند این وضع شهرمون نمیشد که دو تا نماینده فقط به فکر استفاده از اعتبار مرکز استان برای روستاهای زادگاه خودشونن و انگار نه انگار که مردم شهر ساری دارن تو مشکلات شهری خفه میشن بیکاری.ترافیک شدید. نداشتن مکان تفریحی مناسب. و غیره
نا شناس 4 مرداد 1390
معاونت سیاسی بهترین گزینه احداث پالایشگاه سورک یا کیاپی را انتخاب میکند.....
نا شناس 5 مرداد 1390
این موضوع چه ربطی به معاون سیاسی امنیتی داره؟؟؟ چقدر استان مازندران ماشاءاللهبر اساس کار کارشناسی کار میکنه !!!!!!!
نا شناس 13 مرداد 1390
واقعا جه ربطي به اين معاون داره ما كه نفهميديم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.